آمار‌های اعتیاد در کشور مربوط به دهه ۹۰ است قتل شرور غرب تهران به دست یک مجرم سابقه دار اعترافات تکان دهنده قاتل چاقوکش کارهای مهمی که باید پس از سرقت گوشی انجام دهید قتل پسر همسایه به خاطر یک دختر ربودن زن جوان از خودروی همسرش +جزییات خودکشی متهم به سرقت از صندوق امانات بانک ملی ۱۲ هزار تماس مزاحمتی با آتش‌نشانی مشهد طی یک ماه! دستگیری پسری که مادرش را به خاطر سرزنش دیگران به قتل رساند + عکس موبایل‌قاپ حرفه‌ای در مشهد به دام افتاد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) دستگیری ۱۱ سرشاخه یک شرکت هرمی در مشهد ۱۰ فایده گریه کردن | تا چه حد مجازیم که گریه کنیم؟ انجام مشاوره‌ ژنتیک در مرحله‌ پیش‌ از ازدواج، به همه‌ زوجین توصیه می‌شود درباره لطفعلی خان زند از تاج گذاری تا مرگ | یک تراژدی خون بار در چهار پرده یکی از راه‌های سوء استفاده از قانون معافیت سربازی سد شد آیا ضعف در برقراری ارتباط با دیگران سبب جذب همزیستی با حیوانات می­ شود؟ آداب سفر در فصل گرما جزئیات شهریه مدارس؛ شروع از ۱۰ میلیون تومان | شهریه ۲۵ درصد مدارس بالای ۳۰ میلیون تومان ابتلا به کیست مویی در بین مردان شیوع بیشتری دارد  روایت سرزده از اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد | رد خون
سرخط خبرها

جزئیات اولین بیمار مبتلا به اُمیکرون در ایران | بررسی دو مورد مشکوک دیگر

  • کد خبر: ۹۲۶۵۳
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
جزئیات اولین بیمار مبتلا به اُمیکرون در ایران | بررسی دو مورد مشکوک دیگر
دکتر گویا، رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: بجز یک موردی که نتیجه آزمایش او بامداد امروز مثبت بود، چند مورد مشکوک به کرونای اومیکرون نیز وجود دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدمهدی گویا در تشریح ورود سویه جدید کرونا با عنوان اُمیکرون به کشور گفت: تاکنون نخستین موردی که در کشور تشخیص داده شده، اقایی هستند که به یکی از کشور‌های همسایه مسافرت داشتند و در آن کشور علائم بیماری آغاز شده، بعد وارد کشور شدند.

وی گفت: بلافاصله آزمایش‌ها برای این فرد انجام شده و نیمه شب گذشته، آزمایشگاه تشخیص قطعی داده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر یک مورد تشخیص در کشور داشته‌ایم و یک یا دو مورد هم مشکوک داریم که در حال بررسی است. به محض اینکه جواب آزمایش‌های قطعی مشخص شود، اعلام خواهیم کرد و همه این افراد تحت مراقبت دقیق قرار گرفته‌اند.

وی درباره تشخیص سویه اُمیکرون با کیت‌های موجود در کشور نیز گفت: چندین کیت مختلف داریم که در اختیار آزمایشگاه‌های وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی است و قادر است پیچیده‌ترین انواع اُمیکرون و ویژگی‌های ژنتیکی آن را تشخیص دهد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->